Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Αγκαλιά με ένα μάρσιπο!

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ανάμεσα στα πολλά είδη που έψαχνα για το μωρό μας ήταν και ένα μάρσιπο. Έψαχνα το ιδανικό, αυτό το οποίο δε θα καταπονούσε τη μεσούλα του μωρού μου αλλά ούτε και τη δική μου. Τελικά, μετά τη γέννηση της κόρης μας κατέληξα σε ένα σχετικά κοινό -μεν- μάρσιπο, από τους καλύτερους-δε -της αγοράς. Πρόσεφερε ξαπλωτή θέση για το μωρό, οπότε ήταν σα να βρίσκεται σε κρεβατάκι, όμως ήταν αρκετά δύσκολο για τη μαμά (ή το μπαμπά) να το φοράει λόγω του όγκου που καταλάμβανε (στην ξαπλωτή θέση).
Έπειτα, αυτό που δε μου άρεσε ήταν ότι δεν ακουμπούσε το μωρό κατευθείαν πάνω μου, δεν ένιωθε ο ένας τον άλλο έτσι.
Οπότε, άρχισα να ψάχνω πάλι και ανακάλυψα κάποια μάρσιπο χειροποίητα, τα οποία βρήκα σε  τέσσερις τύπους: mei tai, wrap, ring sling και pouch.
Αυτό που μου ταίριαξε καλύτερα ήταν το mei tai, το οποίο μπορεί να μην είναι τόσο γρήγορο στο βάλε-βγάλε όπως ένα ring sling ή ένα pouch, αλλά μοιράζει το βάρος και στους δύο ώμους μου και έτσι είναι πιο εύχρηστο για μεγαλύτερες διαδρομές. Το μωρό μπορεί να είναι μπροστά, κοιτάζοντας είτε τη μαμά ή προς τα έξω και φυσικά στην πλάτη.
Η θέση στην πλάτη μας βόλεψε πολύ μέσα στο σπίτι, σε φάσεις που δε μπορούσα να την αφήσω μόνη της και ταυτόχρονα έπρεπε να μαγειρέψω, σιδερώσω, πλύνω, καθαρίσω κτλ κτλ κτλ!!!
Μπορεί το mei tai να μη προσφέρει ξαπλωτή θέση, παρόλα αυτά είναι κατάλληλο ακόμα και για νεογέννητα, μιας και το μωρό τοποθετείται στη φυσική του στάση πάνω στο σώμα της μαμάς (σα βατραχάκι) και από πάνω δένουμε κανονικά το μάρσιπο.
Κάποια στιγμή αργότερα έφτιαξα μόνη μου ένα pouch για να έχω ένα μάρσιπο το οποίο είναι πιο εύκολο στο βάλε-βγάλε. Φάνηκε εξαιρετικά χρήσιμο όταν πηγαίναμε στα μαγαζιά και η μικρή δεν άντεχε άλλο στο καρότσι, οπότε την έβαζα λίγο μέσα στο μάρσιπο και μετά πάλι στο καρότσι μας!
Ο κάθε τύπος μάρσιπο έχει τα θετικά και αρνητικά του, σε κάθε περίπτωση είναι σωτήρια λύση...ειδικά για τους δρόμους της χώρας μας και πάνω απ' όλα προσφέρει την μοναδική αγκαλιά της μαμάς!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου